לשכת עורכי הדין תפורק? | פינת הפרשנים

אייל ראובן No Comments on לשכת עורכי הדין תפורק? | פינת הפרשנים

צילום: קול חי, דוד זר בפינת הפרשנים ב"מהדורת הבוקר" התארחו עו"ד רוני פאלוך ויהודה אבידן שפתח ואמר: "ליבי ליבי על לשכת עורכי הדין, בעזרת ה' יבטלו אותם. הם כמו אהרון ברק, הם נקטו צד פוליטי. אין שום סיבה שאדם שלמד 4 שנים יצטרך לעבור עוד שנתיים של מבחנים מפרכים. שיהיו כמו כל יתר המקצועות". עו"ד …

צילום: קול חי, דוד זר

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בפינת הפרשנים ב"מהדורת הבוקר" התארחו עו"ד רוני פאלוך ויהודה אבידן שפתח ואמר: "ליבי ליבי על לשכת עורכי הדין, בעזרת ה' יבטלו אותם. הם כמו אהרון ברק, הם נקטו צד פוליטי. אין שום סיבה שאדם שלמד 4 שנים יצטרך לעבור עוד שנתיים של מבחנים מפרכים. שיהיו כמו כל יתר המקצועות".

עו"ד רוני פאלוך שנבחר לאחרונה כשופט בלשכת עורכי הדין השיב: "בעבר הייתי בעד ביטול או ריסון לשכת עורכי הדין. זה אינטרס של המדינה שהכשרת עורכי הדין תהיה במיקור חוץ. המדינה גם לא יכולה לבטל את זה"

אבידן: "אחד הדברעם הטובים שמתרחשים, היא היציאה מהארון של אהרון ברק. פתאום הוא מזדעק ומתראיין נגד, ואנחנו רואים את הצביעות. יוצא נגד סגירת כאן 11 ושתק כנגד הכרזת הסגירה של ערוץ 14. הם מבינים שאנחנו רציניים. כולם יוזמנו לוועדת החוקה, כולל אהרון ברק ונשיאת בית המשפט העליון. כם יצאו לרחובות עם דגלי פלסטין, אבל זה בסוף יעבור, בהחלט תהיה רפורמה ויהיו שינויים. היום אין הבדל בין לשכת עורכי הדין לבין פוליטיקאים מהשמאל".

פאלוך על השמאל הישראלי: "הם מפחדים, חלקם יורדים מהארץ כי הם מבינים שהימין ישלוט כאן תמיד. הימין מתרחב בכל הארץ יותר מהשמאל ודי למבין, כך ניצחנו גם את היטלר"/

האזינו לוויכוח המלא



0 תגובות